.

.

czwartek, 20 czerwca 2013

new girl in town



Stało się. Postanowiłam założyć bloga. 


Niektórzy ludzie prowadzą bloga, bo liczą, że dzięki niemu zyskają jakąś tam popularność i jeszcze przy tym zarobią. Inni potrzebują odskoczni od codziennego życia lub po prostu się nudzą. Jednak zdecydowana większość ludzi prowadzi bloga, gdyż czuje chęć dzielenia się z innymi swoimi przemyśleniami, poglądami, pasjami i zainteresowaniami. Ja zaliczam się do tej najliczniejszej grupy. Poza tym potrzebuję czegoś nowego w moim życiu, a z zamiarem utworzenia bloga nosiłam się od dawna. Zawsze przelewałam swoje myśli na papier notesu, teraz postaram się przelać niektóre z nich tutaj.

Na swoim blogu chcę pisać o tym, co mnie zainteresowało lub mi się spodobało. Czasem mam zamiar pisać także o tym, co mi się nie podoba, z czym się nie zgadzam i co wywarło na mnie negatywne wrażenie. Zdecydowanie częściej jednak będę koncentrować się na tym, co lubię, z czym się zgadzam i co mi odpowiada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz