.

.

środa, 4 lutego 2015

I can't walk in high heels


Nie umiem chodzić w butach na wysokim obcasie. W całym swoim życiu buty tego typu miałam na nogach może ze dwa razy. Za pierwszym razem prawie skręciłam sobie nogę, za drugim ledwo doszłam z powrotem do domu. Powiem więcej, większość butów na obcasie w ogóle mi się nie podoba.
Moje pierwsze buty na obcasie kupiłam sobie w wieku 15 lat. Byłam zaproszona na ślub i w związku z tym postanowiłam nabyć parę okropnych, brzydkich, połyskliwych szpilek ze srebrną klamerką z przodu. Miałam je na sobie tylko ten jeden, jedyny raz. Ciągle zalegają w mojej starej szafie. Drugie buty na obcasie kupiłam dlatego, iż w drodze wyjątku, naprawdę mi się spodobały. Jednak okazały się bardzo niewygodne i szybko zrezygnowałam z ponownej próby spacerów w tym obuwiu. Faktem jest też, że mam 175 cm wzrostu i czasem czuję się za wysoka.
W kulturze popularnej panuje przekonanie, że kobiety uwielbiają kupować buty. A buty na obcasie to już w szczególności. Serialowa bohaterka „Sex and the city” na szpilki wydaje podobno małą fortunę. A pisma dla kobiet często podkreślają, że w tym obuwiu wygląda się najlepiej. Jakoś nie jestem co do tego przekonana. Większość butów na obcasie po prostu mi się nie podoba. Nie podobają mi się też przeważnie koturny, ani buty w bardziej rockowym stylu na grubym obcasie. Najbrzydsze wydają mi się jednak szpilki na platformie. Po prostu ohyda. Oczywiście to tylko moje zdanie. Wielu osobom mogą się nie podobać moje trampki, tenisówki czy tez vansy, często z dziurami.

I can’t walk in high heels. Throughout my whole life I had been wearing this kind of shoes tops twice. The first time I almost broke my leg, at the second I barely  came back home. I will say more, I don’t find of the majority high-heeled shoes appealing.
I bought my first high heels at the age of 15. I was invited to a wedding and decided to purchase a pair of horrible, ugly, shiny high heels with a silver buckle on the front.  I was wearing them for only this one time. That pair still stucks in my old closet. I bought my second pair of high heels because, exceptionally, I really liked. However, they have been proved to be very uncomfortable and I quickly gave up re-trying walks in these shoes. It is a fact, that I am 175 cm tall and I’d feel to tall wearing high heels.
In popular culture, there is a belief that women love to buy shoes. High heels in particular. SATC’s main character spends a little fortune on shoes. We can read in fashion magazines for women that our feet look the best in high heels. Somehow, I am not convinced about this. I don’t like most of the high-heeled shoes. I also don’t like shoes in a more rock style on thick heel. However, the ugliest seem to me high heels on the platform. Just disgusting. Of course, it is only my personal opinion. A lot of people might not like my sneakers or vans often with holes.




1 komentarz: